2011 m. gegužės 22 d., sekmadienis

LV rojus






Niekada nebūčiau pagalvojus, kad Latvijoje yra toooks nuostabus pajūris su nuostabiais mažyčiais nameliais, ir kad man ten teks gyventi tris dienas su jaunimu iš 8 Europos šalių.. Bet taip nutiko šį savaitgalį! Nuvykau į Latvija susipažinau su jaunimu ir maniau, kad nemoku kalbėti angliškai.. Bet vakarop liežuvis atsirišo ir aš pradėjau bendrauti. ;] Išmokau begalės naujų žaidimų, susipažinau su nerealiais žmonėmis. Vienas vyrukas 20metis Bagdonas iš Baltarusijos.. Jis nuostabus, su juo 5h ryto ėjome į pajūrį stebėti saulėytykiu.. Nors jūra buvo matyti ir per langą.. Dar išsiaiškinome kad mūsų gimtadieniai abiejų sausio 19d., jis garbanotas o aš dar draugą turiu kurio pavardė Bagdonas, jis tai pat garbanotas.. Ir dabar darau namų darbus teksto suvokime ir vėl man rašo apie Bagdona.. ;D Visų begalo pasiilgau beet du danai Johan and Simon atvažiuos kitą savaite į Lietuva atostogu... I'm soo happy. Viena latvė Olga, buvo geriausia mano draugė per tas tris dienas.. Mes taip susibendravome, kad atrodome žinome visas viena kitos paslaptis.. Aš jau visų pasiilgau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą