2012 m. rugpjūčio 13 d., pirmadienis

"Pakvaišęs tėtis"



Retai kada mane prajuokindavo filmas, todėl nelabai mėgstu pinigus kino teatruose leisti ant komedijų.. bet šį kartą.. tai buvo turiningai investuoti pinigai  į vitamino C gamybą organizme.
    O apie filmą trumpai.. Trylikos metų vaikinukas užtaiso vaiką savo mokytojai, ji uždaroma į cypę o jam priteisiama globa.. Ir visas veiksmas vyksta po ~20 metų, kai sūnus užaugęs o tėvas prasiskolinęs.. Begalo daug juokingų siužetų ir keletą įstrigusiu dialogų.. Žinoma, kad juos suprasti turėsite pažiūrėti šį filmą!
-Tėti, aš per tave prieš draugus gėdijuosi nusimauti maikę! Tu sugriovei man gyvenimą.
(nusivelka marškinius, o ant nugaros žymios muzikos grupės taturuotė, tėvas puola juokais ir šaukia: -kodėl jų kūnas ir galvos deformuotos ?? ;DDD )
-Nes 8metų vaiko organizmas auga.
arba

-Tėti... aš pykstu ir dėl to, kad kai mokykloje laukiau tavęs po pamokų penkias valandas...
-Sūnau.. kaip aš galėjau pasiimti tave iš mokyklos, jeigu pats buvau paliktas po pamokų....

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą