2011 m. birželio 25 d., šeštadienis


Manau, kad ilgos ir tankios blakstienos - kiekvienos merginos svajonė. O kaip tokiomis džiaugtis, jeigu iš prigimties jų neturi? Esu išbandžiusi tikrai nemažai žymių gamintojų tušų, bet atsirinkau keletą ir vienas iš jų yra būtent Max Factor. O išbandžiusi naujieną „False Lash Effect. Fusion Volume & Lenght” galiu pasakyti: tušas patiko “juodai”.

Manau, kiekviena mergina atsirenka jai tinkantį ir patinkantį tušą ar kitą kosmetikos priemonę. Taigi ir aš – ne išimtis.

Lygindama šią naujovę ir anksčiau išleistą tušą Max Factor “Masterpiece”, matau tikrai ryškų skirtumą. Masterpiece padažytos blakstienos tampa storos ir ryškios ir įrėmina akis. Tačiau man asmeniškai nepatiko, kad reikia juo gan atsargiai tepti blakstienas, šiek tiek daugiau užtepus tušas sulimpa ir pradeda byrėti.

Taip pat esu naudojusi tušą Max Factor „2000 Calorie”. Sakyčiau, juo pasidažiusi efektas būdavo nenatūraliai atrodančios blakstienos. Dienos metu būdavo nelabai drąsu vaikščioti juo pasidažius.

Kadangi man svarbiausia, kad tušas tankintų, ilgintų bei atskirtų blankstienas, „False Lash Effect. Fusion Volume & Lenght” mano blakstienoms puikus pasirinkimas. Jos tampa tankesnės ir išraiškingesnės, o žvilgsnis - skvarbesnis. Tai būtent toks tušas, kokio seniai ieškojau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą