2011 m. birželio 12 d., sekmadienis

Šakal makal mintys pintys

Gyvenimas mažyčiam kambarėly su dvejomis lovytėmis man ima patikti :]
Darbas su mažyčiais daikčiukais (suvenyrais) irgi mane tenkina.
Žmones kurie mane supa aš dievinu!
Ypač malonu kai aplanko draugai iš kitų miestų ir praleistas laikas neprilygsta visai savaitei tiekdaug visko.
Per savaitę patirta tiek daug...
* minčių
* aistros
* šilumos
* mimikų
* apmąstymų
* adrenalino

Tiek visko daug reikia sutalpinti į 1 galvą.


Nejaugi žmonės nesupranta, kad dviračių takas yra skirtas dviračiams o pesčiųjų takas pestiesiems... Makalynė. Riedučiai Palangoje yra geras dalykas. Tomas Palangoje yra dar geresnis dalykas. Mantukas yra cute.
Bet visgi būdama toli nuo namų suprantu kas yra tikros draugės ir kas aš esu be jų. ;(
Ištrauka iš T.B "D.P" "Gaila kad jausmai tėra atsiminimai, nenorėčiau sirgti amnezija"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą