2012 m. sausio 12 d., ketvirtadienis

Laimė?

    Laimė? Kas po galais yra LAIMĖ!? Ar mūsų planetoje yra laimingų žmonių? Ar aš esu laiminga? Nežinau, tikrai nežinau. Iki šiandienos net nebuvau pagalvojusi "AR AŠ LAIMINGA?"

    Sėdžiu. Klausau už širdies griebiančios dainos Rihanna- California King Bed. ir. ir galvoju. Aš turiu mane stipriai mylinčią Mamą. Dvi geriausias (drįstu sakyti geriausias) drauges, su kuriomis galime kalbėti apie VISKĄ nuo manikiūro iki, iki, iki.. nežinau, nėra apribojimų. Gražuolį draugą paskui kurį bėgioja mergaitės, o man tereikia parašyti "paskambink kvailiuk" .10 gerų draugių su kuriomis smagu leisti laisvalaikį, juoktis, ragauti, draugauti, pašnekėti, kalbėti ir t.t Mylimą (sakė ir mylintį) vaikiną;* . Aišku nepamaišytų porą šimtų kišenėje ir spintoje visada atsiras vietos naujiems daiktams.

Laisvalaikis. Ar turiningas. ? .  (retorinis klausimas) Savanorystė Raudonajame Kryžiuje. Savanorystė Jaunimo centre. "Progresas". Sportinių šokių būrelis.  Neseniai gautas pasiūlymas vaidinti Puškino spektaklyje "Undinė" . Tinklinis.

Bet ar tai daro mane laiminga? nežinau. Bent jau džiaugiuosi, kad man nieko netrūksta. <3


P.S jaučiuosi kaip Antanas Garšva iš kūrinio "balta drobulė" norėjau apie kažką parašyti, bet neturėjau apie ką.. tiesiog..

Gero klausymo: http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą