2015 m. kovo 10 d., antradienis

Mano gyvenimo vadovėlis

      Metus laiko, stalčiuje gulėjo lietuvių autorės, mano draugo draugės (;D) knyga, apie kurią jis man karts no karto užsimindavo. Pribrendo laikas.
    Tai knyga, tarsi dienoraštis, aparašyta teisybė, taip kaip buvo. Skaitydama atradau svao savybių, panašių būdo bruožu, lengvai ryjau akimis eilutę po eilutės, pastebėdama Jurgos (autorė ir pagrindinis personažas) klaidas, Jurga pastebėdavo jas ir pati, jas aprašydavo ir pradėjo spręsti, SPRĘSTI, o ne nustuminti į šalį ir bandyti jas užmiršti, būtent jos sprendimi davė spyrė man į užpakalį ir tarsi pasakė: "daryk!".
    Knygoje istorija, kaip mergina ieškojo savęs, bande save suprasti, suprasti kokia jos paskirtis šioje Žemėje, po ilgų apmąstymų pausko dvasiniu keliu, palikusi viskuo aprūpinta gyvenimą.

Kodėl pavadinimas "Gyvenimo vadovėlis", nes po Jurgos  kelionės į save, paskatino man ieškoti savęs, realizuoti save. Jurgos patirties dėka atradau savo Vipassanos patirtį, o tai įsirėžė mano gyvenime ilgam, nors ką gali žinoti ;) Anicha

http://www.jurgaadomo.com/ - Kam įdomu.

P.S yra ir 2 knygos dalis. Jei kam reikia galiu paksolinti. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą